Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
· Zweig savaş görmüş ve bundan derinden etkilenen biri olarak ele aldığı beş hikayeyi de olumsuz duygular içinde sonlandırmış. Dili akıcı ama bir Satranç ya da Amok Koşucusu kadar etkilemedi beni. Okuyup da boşa zaman harcayacaginizi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz, farklı ve iyi tahliller de var kitapta.