·400 syf.····Okunma: 11 Kasım 2018 17:41 Benim de düşündüğüm ama bazılarını dile getiremediğim dediginiz şeyler bahsetmiş aslında.Baştan kitap için soğuk bir isim seçmiş dedim ve ben olsam bu ismi seçmezdim .Ancak okudukça mücadele eden, çaba harcayan , kararlı davran daha ılıman bir anlamda kullanıldığını anlıyorsunuz.Kitapta değindiği çoğu şeye katılmakla beraber bunları uygulayabilmenin zor olduğunu düşünüyorum.Bu konuların üzerinde durmak bana çok masalsı geliyor.Benim bu kitaptan şahsi olarak aldığım şey- ki yazarında böyle düşündüğünü sanıyorum- bir insanın çoğu zamanda heleki böyle bir dönemde konuşacak kendini anlayabilecek birini bulamayarak kendi kendine dertlesme isteği.Yazar bildiğin yarattığı bir karakter ile dertleşmiş.Bu konuda yalnız olmadığımı gördüm ve sayesinde bazı bölümlerde kendi kendime dertleşebildim. Kafanızın çok meşgul olmadığı rahat zamanlarda okunabilir. 10 üzerinden 7 veriyorum.