·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Kasım 2018 15:08 Bu kitabı okudum ve güzel olduğuna dair düşündüğüm bütün fikirlerim yok oldu. İlk başta güzel bir kitap okuyacağımı düşünmüştüm. Öncelikle kitap tarafsızca değil Osmanlıcı birinin kaleminden yazılmış. Padişahlar arasında ayrım yapılmış. 2. Abdülhamid çok övülürken, Mehmed Reşad hiç övülmemiş, ayrı bir yer bile verilmemiş. Diyebileceklerim bunlar, eğer alacaksanız, göz önünde bulundurun.