Puan vermedi·536 syf.····Okunma: 01 Aralık 2018 11:34 Her şeyin vakti zamani var derler ya hani işte tam da buna uygun bir deneyim yaşadım bu kitapla... Elime ilk aldigimda, okumaya basladigimda henuz daha basindayken kitabin beni sarmadigini düşündüm ve biraktim bundan aylar önce... Ve şimdi elimde o kitapla birlikteyim:) Zamani gelmiş okumamin. Elime aldım ve bir sonraki sayfada neler oldugunu merakimdan elimden birakamiyorum Eğer okumadiysaniz tavsiye edebilirim.