14.bölümün 316.sayfasında başlıyor.Bu sayfadan sonra romanın konusuna ısınabildim ve kendimi kaptırdım.Üslubuna alışamadım
Romanın insanlığa bir değil iki mesajı var.Bir:Savaşların bir kazananı yoktur; her savaş insanları insan olma vasıflarından uzaklaştıran bir kötülükler toplamıdır. İki:İnsanlar düşüncelerinden dolayı suçlanamazlar; suçlanmamalıdırlar.