O kadar samimi ve doğal bir dili var ki sanki her öykünün karakterleriyle de hayatının biryerinde tanışmışsın yada benzeri birilerinin hikayesini elbet dinlemişsin gibi hayatın içinden ... Gülerken ağlamak ağlarken gülmek isteyenlere tavsiyemdir öyküler mutlaka içinizde biryerlere dokunacaktır...