Yazarın okuduğum en kötü kitabı diyebilirim. Kendini tekrar eden yerler, kısır döngü içinde sürekli dönüşler, kısacası beni boğdu ve zor bitirdim. Ardında Kalanlar kitabından sonra beklentimi hep yüksek tutup başlarım bu yazarı okumaya, ama bu kitap gerçekten zorladı beni. Her yeni kitapta performans bir tık daha düşüyor onu anladım. Beyaz Filin Gözyaşları’nda konu hayvanlar ve çocuklar üzerinden ilerlemiş. Üzücü ve acı olaylar. Ama beğenmedim maalesef, bu sefer olmamış.