·256 syf.····Okunma: 17 Kasım 2018 23:42 İtiraf edeyim kitabı çok zor bitirdim. Diğer arkadaşların dediği gibi kitabı çok sakin bir ortamda okumak gerekiyor. Zorlandım diye virginia woolf' ü bir daha okumam diyemiyorum. Virginia woolf' ün okuma tekniğini kavrarsam iç dünyasına girmeyi ümit ediyorum :)