·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Kasım 2018 13:57 Sonuç olarak kitap okunası bir kitaptı. Her ne kadar kitabı sevsem de boş zamanını değerlendirmek için okunur sadece Elizabeth Hoyt'un diğer kitapları gibi değildi. Çok hızlı gelişti her şey ve karakterlerin kendi içlerinde verdikleri savaş yeterli değildi. Herkes her şeye çok çabuk teslim oldu. İyi okumalar