"Az" bu kelime hayatim da daha fazla yer kaplamaya başladı bu kitaptan sonra çok tarzım olmamakla birlikte beni çok içine çekti kadın olmak daha doğrusu insan olmayı daha fazla sorgular hale geldim hani bir söz varya ölünce nolucak ki şu olucak " önemli olan gökkubbede hoş bir sada bırakmak" insan olduğumuzu unutmayalım..