·216 syf.····Okunma: 22 Kasım 2018 11:12 “Hayat imtihanında işaretlediğimiz yanlış şıkların hesabı başkalarının hesabına yazılıyor bu yaklaşımla: İyi şeyler bizden; kötü şeyler ortamdan, ebeveynden, kaderden. İyileri bizzat biz yaptık, kötüleri annemiz babamız yüzünden yaptık. İyilikler bizden, kötülükler başkalarından...
Bilakis denklemi şöyle kurmak gerekiyor: Anne babalarımızın bize nasıl davrandığı anne babalarımızın imtihanıdır. Bizim imtihanımız ise o davranışları nasıl içselleştirdiğimiz nasıl yorumlayıp şekillendirdiğimiz...”