·334 syf.····Okunma: 22 Kasım 2018 13:26 DİKKAT SPOILER!
Kadın sonunda kurtuluyor. Kadın kaçmaya başladığında mutlu sonla biteceğini tahmin edebiliyorsun.
Öyle çok büyük bir beklentiyle okumayın. Bildiğin roman işte. Yani öyle çarpıcı bir son veya orijinal bir anlatım yok. Belki de benim kitaplardan beklentim çok. Ama akıcı olmasına akıcı.
Romandaki özgürlük kavramını yaşamadan anlamamız çok zor. Kitapta öğrendiğim en önemli kavram okuma özgürlüğü. Kölelerin okuma-yazma öğrenmesi yasaktı. Hatta bu kölelikle ilgili filmlerde de geçer.
Sahip olduğu bu özgürlüğün en çok farkında olan tüm düzenli okurlara sesleniyorum. Bu kitabı okuyun veya okumayın demiyorum. Çünkü okumak sizin özgürlüğünüz!