·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Kasım 2018 14:02 İnsan Ne İle Yaşar? Bir tek benmiyim kendisine bu soruyu sormayan? Sonrasında kendimce bir cevap buldum tabii ki... Panama Yayınları'ndan aldığım kitapta 7 küçük hikaye mevcut, farklı yayınlarda hikaye sayısının daha az olduğunu okudum. Beni en cok kitabın kendi adı ile olan hikaye etkiledi. Zaman zaman açıp okunacak türde bir eser. Tolstoy'un sanırım huzuru dinde bulduğu dönemde yazdığı öykülerinden biri. insanın bu dünyada tek bir görevi vardır O da iyilik yapmaktır mesajını veriyor her hikayede. yaptığımız Her kötü davranışın bir cezası olduğu gibi, pişman olup kötülükten vazgeçtiğinizde de mutlaka bizi bir mükafatın beklediğini anlatıyor. Okuyun okutturun efendim. Kitaptan son bir alıntı yapacak olursam;
"Şu gerçeği unutmayın. Tek önemli vakit vardır, İçinde bulunduğumuz an. O an en önemli vakittir, çünkü sadece o zaman elimizden bir şey gelebilir.