·248 syf.····Okunma: 22 Kasım 2018 23:45 Kitap Ankara Denizli arasında benzer olaylar çerçevesinde ilerliyor,devamlı aynı şeyler tekrarlanıyor ,at çıktı çıkacak,gömü de vites küçült ,evin girişindeki ağaçlar ,evde akrabaları ile olan diyaloglar ve hikayenin sonunun nereye gittiğini ve nasıl biteceğini hepimiz biliyoruz
Yazarın ilk okuduğum kitabıydı ve diğer kitaplarını okumam açısından kötü referans oldu,
Her okuyucuya farklı şeyler katmıştır illaki ancak iyi kitap okuma beklentimi karşılamadı