10/10
·368 syf.··
2018 5. kitabı
Kitaba aşık olduğum doğrudur özellikle Emir karakterine wattpad kitabı olmasına rağmen mükemmeldi beklediğimdende daha güzeldi ve yazar öyle bir sonda bitirdi ki 2.kitabını almadığıma pişman oldum
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 202011,4bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.