Kitaba aşık olduğum doğrudur özellikle Emir karakterine wattpad kitabı olmasına rağmen mükemmeldi beklediğimdende daha güzeldi ve yazar öyle bir sonda bitirdi ki 2.kitabını almadığıma pişman oldum
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 202011,4bin okunma