·262 syf.····Okunma: 27 Kasım 2018 11:06 Bir öğretmen olarak bizim alanımızla ilgili olan kitapların fikirlerine katılsak da katılmasak da okunması gerektiğini düşünüyorum.Çünkü mutlaka her kitaptan alınacak bir ders öğrenecek bir şey vardır.Öğretmenler ise alanlarıyla ilgili kitaplar okuyarak kendilerini geliştirmek durumundalar yoksa öğrencilerle aramızda kapanmaz uçurumlar açılabilir.Kitabın ana fikri öğrencilerin ilkokul dönemlerinde başarısızlıkla tanışmaması gerektiği çünkü eğer bir kez kendilerini başarısız hissederseler kendilerine başarısız damgası vururlar ve tekrar başarıya ulaşmaları çok zor olur diyor yazar ki ben de buna bir öğretmen olarak katılıyorum.Ayrıca öğrencilere not verilmesine de tamamen karşı. Notun öğrenmeyi olumsuz anlamda etkilediğini söylüyor.Eğer öğretmenseniz mutlaka okuyun bu kitabı derşm. Bir de sınıf toplantılarından bahsediyor bu fikri de deneyeceğim ..