Kitabı başlar başlamaz bitirdim. Ali URAL mektup yazarmış gibi' sevgili dost' ile başladığı ama aslında hayatta karşılaştığı herşeye kendi bakışı açısıyla baktığı ve bizlere yansıttığı denemeler den oluşuyor. Aslında serbest deneme demek istiyorum ben.
Ölüm ile ilgili düşünceleri ,dostluğa kattığı yeni görüş ,başka yazarlardan yaptığı alıntılar, özelliklede filozofların sözleri az şeyle ne kadar çok şey anlatılabileceğini gösteriyor. Kitabı okurken bu tarz sevdiğim sözleri defterimin bir kenarına not ettim.
Ben keyif aldım. Okuyan herkes keyif alır umarım.