Puan vermedi·244 syf.····Okunma: 28 Kasım 2018 23:42 Ne kadar güzeldi çocuk olmak. Bu kitabı okurken tekrardan çocuk olasınız geliyor. Kitapta pal sokağı çocuklarını arkadaşlık ilişkileri, birbirlerini ve oynadıkları oyun alanlarını sahiplenişleri öyle güzel anlatılıyor ki etkilenmemek mümkün değil. Bir de küçük sarışın oğlanın cesur davranışları, arkadaşlarına karşı sevgisi insanı büyülüyor. Ve kitabın sonu insanın içini acıtıyor. Keşke ama keşke sonu böyle bitmeseydi. Çünkü en çok çocuklar mutluluğu hakediyor.