Puan vermedi·168 syf.··Beğendi
· Hadım bir haremağasının gözünden haremin dışarıdan görülen şaaşalı yaşantısının entrikalarla ve acılarla dolu gerçek yüzü..
İnsanın aklına kitabı okuyunca şu geliyor; Hiç mi iyi birşey olmaz bu saraylarda, bu yanıyla tek yönlü ve abartılı bir anlatım olduğunu düşünüyorum