9/10
·168 syf.··
2018 79. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2018 00:09
Çok çok güzel bir öykü kitabı.Bütün öyküler samimi çok içten bir dille yazılmış.Kimi öyküde hüzünleniyor kimi öyküde kendinizi gülmemek için zor tutuyorsunuz.Ama son öykü vefat eden eşine yazılmış ki çok üzücü gerçekten.”Tarihi Hoşçakal Lokantası”ndan daha çok sevdim diyebilirim.Elinizden bırakamayacağınız bir öykü kitabı öykü sevmeyenler bile mutlaka sevecektir.
Göçüp Gidenler KoleksiyoncusuŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202413,3bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.