·168 syf.····Okunma: 02 Aralık 2018 00:09 Çok çok güzel bir öykü kitabı.Bütün öyküler samimi çok içten bir dille yazılmış.Kimi öyküde hüzünleniyor kimi öyküde kendinizi gülmemek için zor tutuyorsunuz.Ama son öykü vefat eden eşine yazılmış ki çok üzücü gerçekten.”Tarihi Hoşçakal Lokantası”ndan daha çok sevdim diyebilirim.Elinizden bırakamayacağınız bir öykü kitabı öykü sevmeyenler bile mutlaka sevecektir.