Yazar kitapta çok fazla kendinden bahsediyor zannediyorsunuz ama hikayelerde kendinizden birşeyler bulunca bu fikir önemsizleşiyor. Kitabın bazı bölümleri çok hoş ve çarpıcı. Çok kitap okuyan biri olmama rağmen iki günde bitirebildiğim bir kitap oldu. Diğer eserlerini de okumayı düşünüyorum.