Evrende çekim yasası kesin vardır fikri üzerinde duruluyor. Kitap kişisel gelişim kitabı falan değil evrensel çekim yasasını 50 kişinin ağzından tarif etmişler. Para istersen para, iyilik istersen iyilik gibi ne istersen o başına gelir mantığı... Çekim yasası olsaydı dünyada savaş olmazdı. Çekim yasası olsaydı Allah olmazdı ilk önce. Kitabı okuyacak kişi dinini elden geldiğince yaşamaya çalışan iyi bir müslümansa bu kitaba para verip vaktini harcamasın derim resmen para ve vakit israfı. Kitabı okuyacak kişi ateist veya islamdan başka bir dine mensupsa kaç paraysa versin alsın okusun acayip tatmin eder bu kişileri. İyi okumalar...