Puan vermedi·280 syf.····Okunma: 04 Aralık 2018 17:14 Ah Leyla ne duygular yaşattın bana. Sürekli Leyla nın yaşadıklarını ben yaşasaydım neler olurdu ben ne yapardım altından kalkabilir miydim, dayanabilir miydim diye düşündüm. Her satırında kendimi onun yerine koydum ama okurken bile onun kadar cesaretli dayanıklı olamadım. Bosna Hersek savaşı ve yaşanan acı dolu anlar. Okuduğumuz sadece bir genç kızın yaşadıkları peki ya diğerleri bu kadar acımasız bu kadar iğrenç bir savaş nasıl unutulabilir. Keşke bu olaylar hiç yaşanmamış olsa hiç savaş görmese insanlık. Ama kötüler ve kötülük bitmiyor bitirilemiyor. LEYLA yazılacak söylenecek çok şey var ama sözcükler bile yetmiyor anlatmaya.