Barış Bıçakçı, Behçet Çelik ve Ayhan Geçgin’den muhteşem bir “dertleşme” bu kitapta toplanmış. Birbirleriyle mesajlaşmalarını içeren bu kitap edebiyat, yazmak, varoluş gibi pek çok konuya atlıyor. Üç arkadaş arasındaki bu samimi sohbeti okurken ciddi bir zevk aldım ve doyduğumu hissettim. Kitapta yazarların sohbeti esnasında okunacaklar listeme eklediğim kitaplar da cabası. Hatta kitap bittikten sonra “Ben niye edebiyatçılarımızın mektuplaşmalarını okumuyorum ki?” diye düşündüm.
Bu konuda kitap tavsiyeniz varsa onu da alırım.