·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Aralık 2018 16:16 Kitabın son sayfasını kapattım ve öylece kaldım .Savaş kötüydü ,evet ama ben o savaşı yaşadım gibi hissettim .Sanki o köyde , o savaşta ben de yaşamışım ,bende beklemişim gibi hissediyorum herşeyi .Bir ananın kalbinin bu kadar dayanıklı ve iyiliklerle olduğunu zaten bilip de okumak , olayları bakışını anlamaya çalışmak dimdik duruşunu görmek bambaşka bir duygu .
Çok etkilenerek okuduğum ,zaman zaman gözlerimin dolmasına mani olamadığım bir romandı .Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim .Kitap ne demek istediğini ,kitabı okumaya başladığınızda tam da o köyde size yaşatacak zaten .