·464 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Aralık 2018 19:01 Açıkçası Livanelinin bu kitabı bende biraz hayal kırıklığı yarattı toplumsal konulara eleştirel bir bakış açısı getirmiş Livaneli ama kitabın yarısından sonra farkediyorsunuz ki sürekli aynı konu etrafında dönülüyor açıkçası bu durum da beni bir yerden sonra sıktı Livaneli bu kitabı Yaşar Kemal e adamış sanki onu çok fazla övüyor