·500 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Aralık 2018 17:15 Ahmet Ümit’in alıp da pişman olduğum bir kitabı yoktur.Bütün romanlarını aynı heyecanla okurum ama ilk defa bir kitabının sonunda hiç şaşırmadım.Beklediğim bir sonla bitti diyebilirim.Sol görüşlü bir yazarın ülkücüler gözünden bir kitap yazması takdir edilesi.Hep aynı tema vurgulanmış kandırıldık.Devlete olan güven bitmiş ana güvensizliği yaratan da devletin kendisi.Kimsenin kimseye güveni kalmamış bir ortam.Gerçekten Ergenokonun önce yazılmış hali o yüzden çok dikkatli okumanız gerekiyor herkese tavsiye ediyorum