İnsan elindeki ile yaşar.İnsan yetinebildiği ile yaşar,göz koyduğu yüksekler için ölür.Önce gözümüzü doyuralım,sonra karnımızı.Gözün gördüğü karın doyurmayınca,insan kendi tabağında ne olduğuna bir dönüp bakar da görür halini.
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2024234,4bin okunma