·215 syf.····Okunma: 08 Aralık 2018 04:41 Hudutta kalmak ve her şeyden kaçmak, işte buna dair bir roman okumuş bulunmaktayım.Hususi olarak belirtmek isterim ki bu eserin edebi kalemine eleştiriyi pek doğru bulmuyorum binaenaleyh şairane-nesir türünde ciddi manada zirve noktayı yakalamış yazarımız.
Kitap Hak Vilayetinde geçiyor aslında romanın içi her yüksek kente uydurulabilecek seviyede çünkü daha çok yazarımız kendisini arıyor başına gelen olaylarda halkın etkisinde bile kendisini arıyor.İçerik hakkında pek fazla konuşmak istemiyorum lakin eserimizin önsözünü okuduğunuz gibi kitabın o nadide akıcılığına kendinizi bırakıyorsunuz ve bu önsöz size daha kitap bitmeden tekrardan okunulacak kitaplar listesine adını çok basit bir şekilde yazdırıyor.Hulasa kitabın kısalığından şikayetçi olacağınızdan eminim benim gibi ilk defa Ferit Edgü okuyorsanız diğer kitaplarına başlayacağınız aşikardır.