Puan vermedi·336 syf.··
2018 5. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 10 Aralık 2018 15:43
Kitap kesinlikle eşsiz kurgusuyla çok güzel bir kitap ama bazı yerlerinde her şeyi en yalınlığıyla ve detaylarıyla okurken insan güçlük çekiyor. Çünkü kitap bize ihtimali düşük de olsa olası bir distopya çiziyor ve olacak kötü koşulları insan okurken yaşıyor resmen. Ama kitapta anlatılmak istenen asıl mesaj bu değil elbette yazar okurken inceden farklı konulara değiniyor. Yine de sonu benim kafamı çok karıştırdı. Okumanızı tavsiye ederim.
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,3bin okunma
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.