·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Aralık 2018 20:31 Göçüp gidenlerin ve ardında kalanların hikayeleri.Ölüm herkeste aynı hissi uyandırmıyor,ekseri geride kalana hüzün verse de kimine mutluluk, ferahlama gibi duyguları da yaşatıyor hatta hissizlik de bir his olabiliyor ölüm karşısında.Şermin Yaşar her duyguyu yaşatıyor okuyucuya ;Vecdi Enişte'nin göçüp gitmesine ben bile sevindim yalan yok :)),Fehime Hala'nın kaybıyla ben de feraha erdim sanki. Diyeceğim o ki dünya yalan a dostlar,her şeyin sonunda ölüm var ölüm...