·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Aralık 2018 10:55 Kitabı okurken gerçekten kalbimde bir ağrıyla okudum.Yazar konunun kasvetini o kadar iyi anlatmış ki birinci sayfasından sonuncu sayfasına kadar o kasveti ,o ağrıyı beynimde hissettim.
Mürşit İstanbul’da felsefe bölümünü kazanmış bir öğrenci babasının hastalanmasıysa otelin başına geçmek için okulunu bırakıp otelin başına geçiyor.Günahı ile birlikte yıllarca oteli işletmeye çalışıyor fakat pek başarılı değil çünkü hep mutsuz hep umutsuz hep kendini suçluyor.
Madenci otele geldikten sonra dostluk kurmaya başlıyorlar ikisinin ortak noktası TUtunamamak.
Kitabın başlarında yeter bu kadar sebepsiz ağrı fazla abartmıyor musun Mürşit? diye okusam da sonlarında sebepsiz olmadığını anladım.
YAZARIN psikolojik tahlilleri ÇoK iyiydi.Her okuyucuyu etkileyecek türden bir kitap kesinlikle