Açlık Oyunları 1 ve 2'ye kıyasla biraz daha aşağıda olduğu ortada. İlk kitapları hızlı hızlı okuyup elimden bırakamazken bu kitabın bazı yerlerinde zaman zaman sıkıldığım oldu. Yine de kötü bir kitap değildi.
Kitabın sonu beni tatmin etmiş olmasına rağmen ve hatta nedense mutluluktan ağlatmış olmasına rağmen- ağlayasım gelmiş herhalde öyle ağlanacak bir son değildi- daha alternatif sonlar yazılabilirdi.