Azmiyle kendisine bir hedef koymuş ve bunun için çok kıymetli emek harcayarak yazdığı kitabı için tebrik ediyorum rükiye türeyen i
... ülkemizde engelli olmak, engelliler ve onlarla yaşayanlarla empati kurmak gibi konulara yaşayan biri olarak gücünün yettiğince değindiği kitabını alıp okuyarak çorbada sizinde tuzunuz olsun isterseniz bu emeğe karşı kayıtsız kalmayın derim ... Dilerim hayaline kavuşur ve hayatı boyunca azmi huzuru ve inancı daim olur...