Puan vermedi·268 syf.····Okunma: 16 Aralık 2018 02:31 İçimizdeki şeytan!
Gecenin geç saatlerinde bitirmeden bırakamadığım, beni tüm gece uykusuz bırakan kitap :) Macideyi gördüm tüm gece rüyamda, sabah hala sinirliydim Ömere...
Okuduğum ikinci kitabı oldu Sabahattin Ali'nin. Üslubuna, tasvirlerine bir kez daha hayran oldum. Okurken kendinizi bir an Sultan Ahmette kalabaliklar arasinda yürürken bulabilirsiniz hatta boğaz da bir kayıkta mehtabı izlersiniz belki sizde.
Yazara ait favorim bu kitaptır tabi ki şimdilik;)