·104 syf.····Okunma: 17 Aralık 2018 11:54 Güzel, esprili, göndermelerle dolu bir kitap. Fakat beni çok sarmadı. Dünya edebiyatından kişilikler ardarda geliyor ve onlara göndermeler yapıyor. Bu kişilerin kitaplarını okumuş olsam da tüm göndermeleri anlamakta aciz kalıyorum. Bu da romanı sıradanlaştırıyor. Kendi edebiyatçılarımızdan isimler olsaydı belki daha çok keyif alırdım. İsminden dolayı farklı bir anlatım beklemiştim. İyi bir yazardan çok da okunası olmayan bir roman.