Frida’nın doğumundan ölüme kadar olan aşklarını, kazalarını, mesleğini, arkadaşlarını anlatan biyografik bir kitaptı. Frida Kahlo’yu kendi ağzından anlatıyormuşçasına okuduğumuz bir eserdi.
Frida Kahlo bilirsiniz ki ünlü kadın bir ressam. Fakat bu kitabı okuduğumuzda ressamlığın yanında özgün düşünceleriyle feminizme, daha çok kadınların düşünce fikir hayatlarına yol gösterici düşüncelerini de öğreniyoruz.
Frida Kahlo’nun yaptığı tabloların çoğu yaşadığı olayların tabloya dökülmüş hali olduğunu söyleyebiliriz. Frida’nın tablolarının verdiği mesajı anlamak isteyenler için kesinlikle harikulade bir eser.
Frida’yı bizler çok yanlış tanımışız dedim kitap bittiğinde…