9/10
·288 syf.··
2018 18. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 19 Aralık 2018 11:02
Dinlemeyi bilenler için kalpten kalbe ne çok yol vardır diyor Kemal hoca. Bu eserini okumaktan ziyade dinledim. Çünkü Kemal hoca karşımda anlatıyor da anlatıyordu. Her bir bölümde eksik kalan bir parçam tamamlanıyordu ve bu bölüm bazen sabretmek bazen ebeveynlik bazen de yitip giden zamandı. Demem o ki; o yazarken anlatmış ben okurken dinledim.
1000Kitap
Biraz Yağmur Kimseyi İncitmezM. Kemal Sayar · Timaş Yayınları · 20222,508 okunma
··
189 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.