Puan vermedi·296 syf.····Okunma: 19 Aralık 2018 11:09 Ayşe Kulin’in akıcı kalemi şüphesiz bu kitapta da kendini gösteriyor. Aksini düşünmemiş ve tereddüt etmemiştim. Tutsak Güneş’ten sonra yine yeni bir türde kendini göstermek istediğini düşündüm açıkcası. Sıkılmadan okudum diyebilirim fakat önerir miyim? Bir “Sevdalinka”, “Nefes Nefese”, ”Adı: Aylin” veya “Füreya” değil tabi ki de. Bir kitapta diğer kitaplarının aynını beklemek kesinlikle doğru değil, farkındayım ama o tadı aradım açıkcası. Kötü mü? Tabi ki de değil. Fakat birçok soru işareti kaldı kafamda. Çipe ne oldu mesela? Çipte ne yazıyordu? Tarık’a ne oldu... Sanırım tüm bu sorularıma da yeni kitabı “Son”da cevap bulacağım. En azından ümit ediyorum. Dipnot: Yazarın bir önceki kitabı “Kanadı Kırık Kuşlar”ı öncesinde okursanız, Esra karakterinin geçmişini, ailesini daha net tanıyarak kitaba başlayabilirsiniz.