Bulmaca gazetesinin çekilişinde kazandığım bir “şiir/edebiyat” kitabı. Sadece okumuş olmak için okudum. Kesinlikle zaman kaybı ve onca eser varken diğer üstadlara saygısızlık olarak basılmış bir “eser”. Üzgünüm!
Soğuk KahveAhmet Batman · Destek Yayınları · 201315,8bin okunma