Kitap kahramanımız mutsuz giden evliliğini.annesinin fark etmesiyle onun da desteğini alarak bitirir.Alman harbinin patlak vermesiyle gelişen yaşam mücadelesini anlatan bir kitap.Ben Danıelle Stell kitaplarını severek okuyorum.Tanışmadıysanız bir kitabını okumanızı tavsiye ederim.