Puan vermedi·294 syf.··
2018 156. kitabı
Kitabı alırken " dünyanın okunması en zahmetli kitabı" sıfatıyla almıştım. Başlarken haliyle bir önyargım vardı. Zor olmasının sebebi yazarın kitabı bilinç akış tekniği ile yazmış olması. Kitap 4 bölümden oluşmakta ve her bölümde bir ailenin çöküşünü farklı karakterlerin zihninden okuyorsunuz. Gerçek hayatta da olsa ne muazzam olurdu değil mi :) İçindeki ensest ilişki biraz tuhaf hissettirse de okunurken çekilen zahmete son derece değen bir kitap. Birçok insanla aynı olaylara maruz kaldığımızı düşünüyoruz ama aslında yaşanılan ve hissedilen şeyler çok başka. Bizleri canlı ve hayatı da yaşanılır kılan bu farklılıklardır. Monoton ve sıradan sandığımız hayat, hiç de öyle değilmiş meğer. "Herhangi yaşayan bir insan herhangi ölü bir insandan daha iyidir. Ama herhangi yaşayan ya da ölü bir insan herhangi yaşayan veya ölü bir insandan daha iyi değildir."
Ses ve ÖfkeWilliam Faulkner · Yapı Kredi Yayınları · 20263,117 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.