10/10
·164 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
Her zaman olduğu gibi müthiş bir Sabahattin Ali yorumu. İnsanın iç dünyasındaki huzursuzluktan kavgalarına kadar ne varsa bu kadar mı güzel kelimelere dökülür. Doğru bir terim olur mu bilmiyorum ama melankolik yönüyle tanıdığım şiirlerden bildiğim Sabahattin Ali bu kitapta bende zirve yapmıştı. Kitabın sonunda ciddi bir şekilde ağlamıştım. Eminim okuyan herkes mutlaka kendinden bir şeyler bulmuştur. Aksi mümkün değil. Çünkü bizim kendimize bile itiraf edemediğimiz hislerimizi bir kalemde yazıvermiş. Okumayan var ise muhakkak okuyun derim.
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.