·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ocak 2018 00:50 Kitabı ölerek okudum diyebilirim göz yaşları içinde okudum kızın heyecanla kapıda yazarı beklemesi kadınları görüp acı çekmesi ve yaşına rağmen böyle Bir aşk yaşaması çok garipti ama çokta güzeldi tek sevemediğim nokta kızın o kadar bekledikten sonra başka adamlarla ilişkiye girmesi bu kısmı hiç ama hiç sevemedim çocuğun öldüğü yer ise beni benden aldı...