Yarım saat içinde okunacak kadar kısa bir eser. Birkaç hikayesi gerçekten güzel ama anlatmak istediklerini çelişki ve bulanıklık içinde dile getirmesi diğer eserlerine oranla bu kitabı daha verimsiz yapmış fikrimce. Aforizmaları ve felsefesi geniş pencereden derinlikli olsa da tatmin edici gelmedi bana. Belki de fazla kısa geldiği içindir diye düşündüm. Biraz daha uzatarak ve netlikle ortaya koymasını isterdim fikirlerini. Halil Cibran okumak isteyenler bu eserle başlamasınlar diyebilirim. Tanışmak için daha güzel eserleri mevcut.