Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 25 Aralık 2018 14:25 Dostoyevski okumayı git gide daha çok seviyorum ama çok fazla inceleme yapacak yeterlilikte hissetmiyorum kendimi yazara karşı. Mükemmel okunası yazılar ve anlatımlarla dolu. Kitap iki bölümden oluşuyor ve birinci bölüme göre ikinci bölüm su gibi akıp gidiyor okumaya başladığınızda. Lafı uzatmakta istemiyorum sadece şunu söyleyebilirim çok çok çok güzeldi.