·343 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Aralık 2018 22:21 Dahiane bir kitap.Kimi bölümleri kahkahalarla okudum. Gerçek mi kurgu mu kimse bilemez. Bürokrasi eleştirilirken ancak böyle güzel anlatılabilir. Her bir hikaye birbirinden bağımsız ve etkileyici iken bir ana hikayede kurgulanmış.