Albert Camus’nun roman türündeki eserlerinden oldukça farklı bu kitap. İntiharın yenilgi mi yoksa başkaldırı mı olduğunu sorguluyor. Dili son derece ağır. Fakat kesinlikle ufuk açıcı.
Özellikle kitabın son bölümündeki Kafka değerlendirmesi hoşuma gitti.
Felsefe severlere tavsiye ederim.