Hep çok okunanlarda gördüğüm ismi dolayısıyla ilgimi çekmemiş bir kitaptı benim için önceden. Fakat son iki sayfaya gelince gözlerimin yaşarması ile mükemmelden de öte bir kitap olduğunu anladım. Sabahattin Ali bu kadar canlı nasıl yazmış yoksa yazarın kendi hayatı mi diye de düşünmedim değil.