Puan vermedi·264 syf.····Okunma: 29 Aralık 2018 01:39 Sessizliğin sesi olan harika bir kitap. Herkes zaman zaman içindekileri tam olarak anlatamaz bu duyguyu yaşamayan insan yoktur ama bu hikaye bambaşka ve keyifle okudum. En güzel sözler ise" sanki biri bana bir Yapboz verdi ve büyük resmin bulunduğu kutu bende değil. Bitince neye benzeyeceğini bilmiyorum bütün parçalar bende mi onu da bilmiyorum...kelimeler kar taneleri gibi etrafımda uçuşuyor her biri narin ve eşsiz yere düşmeden Avucumda eriyip gidiyor ve içimde derinlerde kocaman bir yığın halinde birikiyorlar... "